Szolgáltató cégek 10 nap alatt kapnak EU-s adószámot, kereskedelmi tevékenységhez már Áfa-regisztráció szükséges, ami 1-2 hónapot is igénybe vehet. Tájékozódjon a részletekről a romániai adózás leírásunkból.
Ügyfeleink először telefonon, vagy e-mailben felveszik irodánkkal a kapcsolatot. Elsőként átbeszéljük, hogy milyen cégformát is szeretnének alapítani, milyen tevékenységgel. Majd ezt követően elkérjük ügyfeleinktől az alapításhoz szükséges adatokat, melynek összegzése alább megtekinthető:
Ha az adatokat megkaptuk, akkor munkatársaink elkezdik azok feldolgozását, és előkészítjük az aláírandó iratokat, lefoglaljuk a kiválasztott román cégnevet. Ügyfeleink egy előre megbeszélt időpontban leutaznak nagyváradi Vasile Alecsandri 1 szám alatti irodánkba, ahol közjegyző előtt ellátják kézjegyükkel a bejegyzéshez szükséges iratokat:
A közjegyzős papírok aláírása közben egy államilag felesketett tolmács szóban lefordítja magyar nyelvre az összes iratot, hogy az ügyfél tisztában legyen azok teljes tartalmával.
Ez a folyamat a közjegyzői irodában egy-másfél órát vesz igénybe, ezt követően ügyfeleink befejezték aznapra a hivatali ügyintézést.
Az aláírt dokumentumokkal kollágánk elmegy a helyi cégbíróságra, és az adóhivatalhoz, hogy benyújtsa a cégbejegyzési, és adószám kérvényezési iratokat. A hivatalok 3-4 nap alatt kiadják a cég bejegyzését igazoló iratokat, amiket munkatársaink elküldenek a bankba feldolgozásra a számlanyitás előkészítése végett.
Ügyfeleink egy második időpontra is lefáradnak Nagyváradra, amikor elkísérjük az ügyvezetőt a bankba a román vállalkozói számla megnyitása végett. A számlanyitási kárelmek aláírása további 1-2 órát vesz igénybe. Ha ezzel is végeztünk, akkor ügyfelünk már mehet is megkötni a könyvelési szerződést az általunk ajánlott könyvelő irodába.
Természetesen a cikeres romániai cégalapítás után is kapcsolatban maradunk ügyfeleinkkel, állunk továbbra is rendelkezésükre bármilyen ügyintézésben.
created with
Website Builder Software .